3 marca 2010

zakręcone, a i w kwiatki


Uwielbiam
motyw spirali! Nie odpusciłam sobie zrobienia kilku donatów spiralkowych, oczywiscie w tonacji jedynej słusznej:) Nie obyło się bez błedów, drobnej zmiany w schemacie, w rezultacie kazdy koralik wyszedł inny. Powód? Nierówne koraliki jak sądze:) Napewno do tego wzoru jeszcze wrocę, jest bardzo sympatyczny. Taki oto naszyjniczek skompletowałam:

Moj miły przyniósł ostatnio słoiczek koralików drewnianych, zbędnych już jego siostrze. Bardzo szybciutko powstała metodą Triangle Weave bransoletka. Ryzowe drewniane koraliki są w 3/4 nanizane na nitkę (pierwsza moja praca na nici!!!) a w 1/4 na cieniutkiej gumce, przez co zachowuje ciągłość wzoru a i dopasowuje się do nadgrstka idealnie:) Podobają mi się te słoneczka-kwiatki.

12 komentarzy:

  1. Widze , że rozwijasz się w tempie rakiety. Prześliczne obie prace. Wcale nie widać , że koraliki sa nie równe.
    Naprawde piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. korale sa swietne! :)
    a bransoletka iscie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie te donaty... i zastanawiam sie czy tym razem ja Cie nie naciagne na ich zrobienie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udane ta bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, zgadzam się. Motyw spirali jest świetny :) Pozdrawiam podziwiając piękny wyrób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te spirale..Prawie zakrecilo mi sie w glowie..

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te donuty :) a drewniana wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można liczyć na opis wykonania tej bransoletki? Miałam kiedyś taki podobny, ale go zapodziałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ryżowa bransoletka :) uwielbiam takie rzeczy.
    ps dalączam sie do Zulki:można liczyć na opis?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny - w poscie, po kliknieciu w Triangle Weave przenosicie się na stronę z nauką wzoru na bransoletkę, krok po kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, faktycznie. Natrafiłam na Twoją stronę późnym wieczorem, kiedy już tylko obrazki do mnie przemawiały i nie doczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja droga, a czy jest coś u mnie co Ty byś chciała ?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!