20 kwietnia 2011

prototyp i rhobicubooctaherdony

Rhobicubooctaherdony - nazwa sprzyjąca połamaniu języka, inaczej - sześcio-ośmiościan rombowy mały - nie wiem co gorsze;) W kazdym razie - nowa forma kulkowa, którą wdrozyłam już do kilku projektów, ale dopiero teraz ją szczegołowo prezentuję.
Delikatne kolczyki z przejmująco niebieskim kryształkiem i filigranowym kwiatkiem z cyrkonią.

Wiosenne gałązki - kolczyki z szklanymi oponkami i biconami swarovskiego - jak już robiłam im zdjecia to skojarzyły mi się własnie z taką wiosenną, rozwiającą się galązką.



Prototyp - kolczyki z węzami szydełkowymi, które umiesciłam na drucie pamieciowym, ale brakuje im jakiś ładnych końcówek i generalnie wykonczenia. Założyłam je dzisiaj do soczyscie zielonej koszuli - idealnie wspołgrały. Są spore (co widać), gdyż drut pamieciowy byl bransoletkowy, ale mam już pomysł jak je zmniejszyć. Zatem - to nie ostatnia taka para! Węże - pełen euroclass - jasno i ciemno zielone satynowane oraz czarne matowe koraliki.

9 komentarzy:

  1. sliczne kolczyki a te ostatnie bombowa rewelacja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, te kolczyki wężowe cudne! Chyba Ci kiedyś pomysł podprowadzę, jeśli pozwolisz, bo zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia :) Brawo!!!

    PS. Siedzi mi w głowie od drugiego wykonanego węża inny ciut pomysł (choć nieco podobny), ale do tej pory niezrealizowany z niewiadomych powodów :) Może dlatego, że za bardzo się rozpędzam i wyhamowuję dopiero mając bransoletkę? :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostatnie węże - robią wrażenie! Podziwiam i pozdrawiam! Agata / bligu

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenne gałązki są przecudne !! Pozostałe także, ale gałązki mi się wybitnie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach to to tak dziergałaś na ostatnich wykładach:) śliczne, zielone, wiosenne i bardzo ciekawy kształt! I te przenikające się kolory... wow, wyglądają na prawdę świetnie! czary mary z rączek wery:) buźka loczku piękny:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wszystkie kolczyki śliczne-wiosenne, ale ostatnie genialne. I kształt super i ten wzorek na wężu świetny. A może wąż ze wzorem wężowej skórki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te węże staram się dojść do tego jak to jest zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyszły kolczyki:-) Wężowy naszyjnik jest ekstra:-)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!