20 lipca 2011

szaleństwa i słodkości

Zacznę od słodkości:) W candy Revi wygrała/wybrała kolczyki kuleczkowe, na długich łańcuszkach z ciemnozielonych koralików euroclassu - oczywiscie matowych i srebrzonych:)

Co by słodkość była podwójna zapakowałam je w pudełeczko w kształcie babeczki z lukrem:) Dla smaczku dodałam troche posypki i kremu oraz waflową rurkę! Pudełeczko to idealnie wpasowuje się w wyzwanie# 32 temat: "Słodycze, które kochamy - czekoladki, ciasteczka, torciki, babeczki ..." w Szufladzie na które czym prędzej się zapisuje!




I o szaleństwie miała być tez mowa - tę zakreconą bransoletkę wykonałam z toho 11/0 Silver-Lined Frosted Black Diamond oraz toho szescianików 1.5mm Opaque Jet:) Efekt uzyskany uwazam za bardzo ciekawy - bransoletka ma delikatny połysk a zarazem ciekawa fakturę. Sekwencja na 9 - pierwszy rzad - ababababa, drugi rząd - babababab. Ponoć może podobac się również mężczyznom, nie tylko dlatego, iż ma rewoler za charmsika:) A! Powstała we wcześniejszej podróży do Wrocławia z Nami:)


11 komentarzy:

  1. Jak zawsze fantastyczne koralikowe cuda:-) Pudełeczko bardzo mi się podoba:-) Aż by się chciało je zjeść tak apetycznie wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się zaśliniłam na dzień dobry. Jak możesz ? Ja tu o suchym pysku siedzę, końcówka kawy w kubku a Ty takie apetyczne babeczki pokazujesz ;-)
    Niezmiennie zachwycają mnie te Twoje połyskujące kuleczki, łezki, więc kolczyki dla Revi nie są wyjątkiem. Bransoletka też bardzo ładna. Ja też ostatnio, w czasie raczkowania beadingowego, wypróbowałam sześcianików w połączeniu z gładkimi kulkami - rzeczywiście faktura wychodzi ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te bransoletki z TOHO!!! Sama zrobiłam ogromne zamówienie na TOHO 8o z których będę je robić. Na razie zrobiłam tylko 1 komplecik (bransoletka, kolczyki i pierścionek) ale z innych koralików i też wyszło nie najgorzej :D

    A gdzie kupujesz te zakończenia metalowe? Kupiłam na allegro ale za małe się okazały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam już kulki z koralików ale nie wychodzą tak cudne jak Twoje :( Czy mogłabyś zdradzić mi na nie "przepis"?

    wilandra@op.pl
    Zapraszam czasem na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuleczki jak zwykle śliczne, a pomysł na pudełko-ekstra. No czekałam już na tą bransoletkę-kosteczki toho są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooooow! To odnośnie ostatniej bransoletki!! Wyszła booska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bezwstydnie siedzę i gapię się na "moje" kolczyki. Wyszły ślicznie. Już się nie mogę ich doczekać. A pudełeczko to chyba zjem jak tylko je zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na opakowanie słodkości, bransoletka super:) Dzięki za udział w zabawie Szufladowej

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pudełeczko!
    Dziękujemy za zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też podpytam odnośnie zakończeń. Wklejasz je, czy innym sposobem montujesz? Bardzo męska bransoleta i chyba gruba, skoro ma 9 oczek? Się mnie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo słodkie opakowanie, aż żal będzie otwierać :) Dziękuję za udział w zabawie Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!