15 czerwca 2012

komplety i nie tylko

Zebrało mi się kilka niedużych koralikowych prac. Rozpocznę od kompletów;)

Ważkowy komplet powstał na specjalne zamówienie p.Ewy. Składa się z kolczyków-sztyftów oraz zawieszki - wyplecionych z 15/0 higher metallic dragonfly. Kulki w kolczykach mają po 8mm, natomiast wisiorek ma 15mm średnicy. Całość w srebrze.


Tak spodobały
mi się żywioly, że postanowiłam dokonać takiego kompletu dla siebie. Co prawda, nie wiem jak to żywioł (może gdyby skała była żywiołem?), ale nie jest to istotne:) Komplet z 11/0 w szarościach: ceylon frosted smoke oraz transparent frosted lt gray oraz matowej czerni - frosted opaque jet.

Elementy wykończeniowe w ciemnym srebrze plus metalowe piórka w kolczykach:)


Na dokładkę, pokażę bransoletkę zamówiona przez p.Małgorzatę. Miała poniekąd pasować do tych kolczyków, ale dla smaczku dostała czarny pasek. Wykonana z 4 rozmiarów toho, w odcieniach silverlined siam ruby, silverlined frosted siam ruby oraz opaque jet.

I, już kończąc. Oto kolczyki - lemoniadki - dla mojej miłej! Kuleczki z toho 15/0 transparent lemon, przyznam, że trudno się z nich szyło, gdyż prawie nie widać ich dziurek. Jednak są!



12 komentarzy:

  1. ważkowy komplecik jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam słabość do naszyjników szydełkowych dlatego ten najbardziej mi się podoba :) a myślę, że mógłby być to żywioł "ziemia" - jak w kapitanie planeta :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uhm...... same cudeńka!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności:) Pierwszy komplet ma w sobie wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace śliczne ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwona bransoletka fantastyczna! Reszta zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:-)
    Wspaniale komplety i pojedyncze sztuczki.Podoba mi sie bardzo 'poskrecana' bransoletka'Piekne kolory.PIerwszy komplet tez niezwyklej urody.I 'cytrynki' takie na latko-pelne sloneczka i ciepla.
    -Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się nadziwić jak można zrobić tak idealnie równe kuleczki, mi wychodzą nadal jakieś krzywulce :) i naszyjnik... piękne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace urocze, ale serce me podbiła ta czerwona bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wszystko takie cudowne i dopracowane. Można tylko szczerze zazdrościć zdolności manualnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace robią na mnie zawsze duże wrażenie dlatego uwielbiam zaglądać na twojego bloga. A z tym kompletem ważkowym to już po prostu przeszłaś samą siebie :-) jest piekny. I jak pomyślę, że to 15/o...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prace:)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!