5 kwietnia 2013

mosiężne koronki i romans z najmniejszymi spike'ami

Nie mogę się oderwać od metalowych baz;) Oto co powstało. Jako pierwsze - powtórka z granatowych, tym razem w wersji navaho white (lustered) z bronze. 12mm sztyfty w kropeczki:)
Nie oparłam się również kolejnej wsuwce. Kaboszon opleciony został pięknym gold-lustered raspberry.

Musiałam skusić się tez na pierścionek. Sama nie noszę tego typu biżuterii, ale bazy aż krzyczały o wykorzystanie. Zatem koronkowy metalowy element przyozdobiłam oplecionym kaboszonem w kolorze silverlined teal.

I zapowiadany romans z najmniejszymi spike'ami, tj w rozmiarze 8x5mm. Oplotłam kolce w kolorze jet koralkami 15/0 i 11/0 iris brown oraz bronze, a kolczyki mają po kilka cube 1,5mm. Zatem oto tyci sztyfty z pazurem.
Oraz kolejny pierścionek na bazie. Zadziorny:)




21 komentarzy:

  1. Takie maleństwa a w Twoim wykonaniu to prawdziwe dzieła. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj co tu dużo pisać same ŚLICZNOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *___________* Taką mam minę. Za dużo piękności na raz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności! :)
    Jaką metodą można zrobić takie wsuwki, pierścionki itd.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wsuwki są przeurocze. A te mini sztyfciki? Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyci spike'i cudniaste, choć zupełnie mi nie leży taka kłująca biżuteria. Ale urok wersji mini-mini jest nie do odparcia :)
    Pierścionek ten niebieski podbił me serce - czy to kolor "oczka", czy kształt (oba moje, choć kolor bazy już niekoniecznie) - choć nie noszę, mogłabym się pokusić o próbę przekonania się (jak kiedyś udało mi się przełamać do bransoletek) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle patrzę, patrzę i się napatrzeć nie mogę. Masz Ty dziewczyno talent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne... Brakuje słów, żeby wyrazić zachwyt :)

    P.S. A gdzie można kupić takie bazy? (nicolle@autograf.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda!!! Kolczyki boskie, ale zakochałam sie w niebieskawym pierścionku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace to cudeńka i majster sztych w wykonaniu!!!!!Brak słów aby ich urodę opisać!!!! Piękności!!!! P.S. Gdzie można kupić takie bazy i jakie kabaszony są do takich kolczyków są najlepsze? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. W turkusach to bym chodziła. <3 Pierścionki i spinki to akurat moje top dodatki!
    Pozdrawiam.

    http://bead-pattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podzielam komentarz boci - gdzie kupujesz takie cudeńka? są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny!!!! Te pierścionki są super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne cudeńka stworzyłaś :) Mnie niesamowicie zauroczył pierścionek z niebieskimi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu prześliczne!
    Sama też od dawna myślę, żeby podobne wsuwki i broszki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Eeech, jakie cudeńka potrafisz Ty wyczarować z tych koralików!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj :)
    Zapragnęłam takich sztyftów
    Gdzie mogę kupić te metalowe miedziane koronki w których umieściłaś kabaszon z koralików?
    wilandra@op.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają te pierścionki. Są oryginalne i niesamowite. Jestem zauroczona twoim talentem do tworzenia biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękne dodatki do jakiegoś eleganckiego ubioru. Jak dla mnie osobiście ta biżuteria wydaje się zbyt masywna. Jednak też ciężko to określić jak nie widzi się ich w czasie noszenia, ale ogólnie bardzo piękne kolczyki i pierścionki.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!