28 października 2014

skarby z wymianek, Woziwoda w tle

Zjazd Biżuteryjek wspominałam tu, a do wspomnień dołączyły też skarby. Skarby wymiankowe:) Z Anią (Klejnotki) umówiłam się na wisior + kolczyki w zamian za szalone i niepowtarzalne kolczyki:

 (fot. Anna Zalewska, Klejnotki)
Są absolutnie cudne!

Moja część powstała dopiero niedawno, głównie z uwagi na nośnik do wisiora. O-beadsy w kolorze jet okazały się bardzo kruche i łatwo pękały, stąd w miejsce "łańcucha rowerowego" spiral herringbone.


Wisior składa się z kuli-kwadratuli (docelowo miał być podobny do tego naszyjnika), bazującej na 6 kryształach swarovskiego 2493 chessboard 10mm w kolorze jet, oplecionych w nikel (TT i 15/0).



Całości dopełniają kryształki FP 3mm opaque jet oraz o-beads jet. Chwost wykonany jest dodatkowo z bugle 3mm i 11/0 nickel oraz rizo jet. Nośnik to wspominany spiral herringbone na dwa koraliki, z 11/0. 


Kolczyki-sztyfty stanowią pojedyncze kryształy, oplecione jak w kuli.

Inne skarby jakie przywiozłam to:

 - mikro-buldożki sztyfty od Dorci!


- stempunkowe sztyfciki od Djenki!


Możecie mi zazdrościć:) 

6 komentarzy:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!